全部活動相簿

   

全天然DIY護膚品工作坊  2018.11.30
【全天然DIY護膚品工作坊】

工作坊完滿結束,多謝大家既支持及2位導師用心教導!

嗰晚各會員玩得好開心,DIY一啲都唔難,材料又天然,用得又放心。今堂第一次上DIY既朋友都可以輕易上手,叻叻!睇下佢地整出嚟嘅製成品幾靚~之後仲要訂多幾套返屋企送俾朋友仔做聖誕節禮物tim~

謝謝大家!

希望下次再同大家舉辦一啲唔同既工作坊喇!

   

X'mas Skincare Gift Set Workshop  2017.12.5
【X'mas Skincare Gift Set Workshop】完滿結束,多謝大家既支持及導師用心教導!

尋日參加既會員玩得好開心,其實DIY一啲都唔難,今堂第一次學DIY既朋友都可以輕易上手,睇下佢地整出嚟嘅製成品幾靚~嚟緊聖誕節又可以送俾親朋好友做聖誕禮物喇~

希望下次再同大家舉辦一啲唔同既DIY Workshop喇!

   

DIY 天然護膚品及兒童保健分享  2017.05.18
不想再用那些含有防腐劑,重金屬等有害化學成份的兒童防曬及防蚊膏!
為家人提供又有效又天然的保護,不如動動手自己做!保證簡單又易做!

   

「兒童抗逆大聯盟」分享會  2015.11.27
到底小孩碰上逆境,家長們到底該如何反應呢?在剛過去的分享會中,吳博士首先為與會者提供了一個有關「逆境」的簡單定義。之後,家長們也投入地分享了他們的經歷,並且提及自己所使用的應對方法。席間,大家更分享並討論了到底如何才算是克服逆境?到底兒童恢復到哪一程度才算是成功抗逆呢?大家都熱烈討論過,更有幸得到吳博士有關在家中遇上兒童處於逆境的一些應對建議,令各與會者有所得著。十二月座談會為「語言學習之金鑰」,現己接受報名,有興趣人士請click以下連結:http://www.googoogaga.com.hk/Sharing/EnglishLearningGoldenKey/edm.html

   

「英語學習全攻略」分享會  2015.10.23
學習任何語言也不是一件易事,英語也不例外。然而,如果學習時有一定的策略,令到學習變得更有趣,學習成效便可以事半功倍。吳博士於早前的十月份Googoogaga Limited分享會,便與家長們分享了學習及教授英語的經驗,而家長們亦提及他們教導子女,或子女學習英語時的困難與問題。在分享過後,吳博士又講解了一些在家中學習語言或英語所應有的策略,以及如何會使學習變得更有效率與成果。分享會在多番提問及討論後圓滿結束。
請各家長及會員們留意我們在Facebook的公布,十一月的座談會為「兒童抗逆大聯盟」資料即將上載,請密切留意。